BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 25 februari 2009

Vilken kväll....

Oj, hade så sjukt kul igår med min vän Johanna.
Kvällen började med en pizza =)
Sen färgade vi håret på varandra, båda har brunt nu, hade vi
innan också men nu är det snyggare=)
Sen fick vi slänga ihop en kladdkaka på 10 min för vi skulle
ju se på "Den rätte för Rosing".
Så kl.20.00 vart det Tv m kladdkaka (mm..så gott)
Sen när vi gick och la oss fick vi en ide, vi skulle göra en videoupdate till våra bloggar.
Går inte att beskriva med ord hur mycket jag skrattade igår, så himla skönt
var sjukt länge sen jag skrattade så.
Så kolla filmen och njut =)
Kommer nog komma fler filmer med tiden, för vi har bestämt
träff nästa onsdag igen samma tid samma plats =)
Hahaha
Om ett gott skratt förlänger livet
är jag odödlig.
(Tack vare Johanna)