BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 5 maj 2009

FULL helg!

Jag full var man=)
Som sagt i torsdags var vi ju i parken i stan..satt och drack,
drog hem till mig på efterfest. Höll på till ca 6 på fredag morgonen.
Fredagen vart lugn med familjen var till och med tvungen att sova 1 timme
och dem vi hälsade på för att jag var på sjukt trött.
Lördagen var riktigt rolig.
Började med att jag och jojjo åt middag hemma hos mig.
Sen började folket ramla in vart lite ölspel innan vi drog ner till
ishallen på rockkvällen.
Där vart det bugg till gammal rolig rock!!=)
Sjukt kul, sen såklart vart det efterfest hos mig igen höll på till halv 5 den
morgonen,tror inte grannarna är så glada!! Tur att det inte händer varje helg.
Men nöjd är jag med denna helg.
Tyvärr har jag glömt min kamera i norrtälje så har inga bilder men kanske kan
sno några av vännerna som tog bilder i helgen.
P&K

0 kommentarer: