BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 9 maj 2009

Turbohelg ;)

Ja igår vad jag hemma hos mamma först på middag
Sen drog jag vidare till min vän Teivi, vi skulle hitta på
något, båda var såklart sugna på en öl men verkade inte
hända så mycket så det sluta med att jag fick köra hans
Saab och han drack öl=)
Vi åkte till Jakan och hälsade på några polare till honom,
sen skulle dom till Kungsängen och säga hej till någon då var
det bara åka efter dit.
Kom upp i väldigt hög hastighet "inga detaljer" på motorvägen, kände att jag var tvungen att
prova när jag körde Saaben, har aldrig kört så fort själv, var läskigt
men ändå härligt. Så sen vart det Brobaren för att hälsa på en tjejkompis
som var där (HATAR brobaren) så där vart det inte långvarigt.
Sen åkte vi hem till Sabina på fest så då drack jag ungefär 3 öl kanske, kom
hem vid halv 6 i morse. men skönt att det vart så pass lugnt!
Idag ska jag då vara barnvakt åt min lillesyrra så blir lugnt idag med. Så vi höres snart!
Puss o kram skumbanan

Kommer lite bilder sen när jag ordnat med dem!

0 kommentarer: