BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 19 juni 2009

Glad midsommar!

Ja, klockan är över 12 och jag kan önska er glad midsommar!
Ikväll vart det lite öl hemma hos robban. Inget allvarligt, några öl bara.
I morgon ska jag med familjen till stäket, vi känner en familj
som bor där så det kommer bli kul!
Vi är just nu 24 pers som kommer som ska göra en riktigt rolig "tipsrunda"
plus att vi alltid kör 5-kamp, jag ska inte vara med för det är jag som står för den!
Om det händer något kul i bålsta i morgon så drar jag nog dit, min käre vän Jennie
vill att jag kommer ut till hennes föräldrar men syster lät inte så sugen på att köra.
(om du läser detta jennie) så ses vi på lördag annars.
Nej nu ska jag sluta prata,vi får se vad som händer, berättar med sen=)
P&K


(som sagt så har min kamera sagt upp sig plus att min mobil är på lagning, därför det inte kommer några bilder)!!!

0 kommentarer: