BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 7 juli 2009

Power meet







Det vart Power meet för min del i fredags, var där med lillasyster och mamma.
Hade jätte trevligt, började med att vi gick och hälsade på några vänner till mamma som kom dit i en LYX båt =) as nice, 2 sovrum,2 toaletter m.m, sjukt nice.
På bilderna med mig och Elin på dem sitter vi längst bak på båten!
Sen gick vi och åt grillat på en restaurang sen som vanligt gick vi och satte oss i gräset och kollade på alla fina bilar!!! Militär bilen på bilden, dem hade bästa ljudet, dem stod för hela musiken =)
Fick inte så många bilder men men...
Kl 00.00 började det SPÖ regna...då försvann verkligen alla! Folk stod och trängdes under broar för att inte bli blöta, vi hade paraply så vi började springa hemmåt, men efter 10 min var det ingen idé att akta sig för vattenpölarna, vi var blöta upp till knäna! Så jag kände mig som ett dagis barn som hoppade i vattenpölarna =) hahahah men som sagt hade vi kul tills dess=)
P&K



1 kommentarer:

Anonym sa...

Det var sjukt kul där =)
senare på kvällen blev kvällen inte så lyckad men kul var det =)
kram elin