BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 8 september 2009

1 kunde kvar

Hahaha
Ja vad ska man säga?
Jag,mamma och Elin skulle och
handla idag.
Vi började med Ö&B i Enköping
för dem har "bara" öppet till kl.20.00
Sen tar vi Willys för dem har öppet
till 21.00.
Skit bra tänkte vi!
Nej när vi är inne på Ö&B tar vi det lungt
och kollar runt, så hör vi ett rop.
EN kund kvar...
Vi ba, va vad sa dem?
Så kommer en som jobbar där och
säger att dem stänger nu, att vi
måste gå och betala.
Så det vart riktigt pinsamt..
sen as garvade vi när vi kom ut.
Och så vidare till Willys.
Började med att jag och elin såg en STOR burk
tacosås,som vi bara var tvugna att lägga ner
i mammas vagn för att se om hon märkte något.
(var på ca. 1 liter sås)
Vi gick runt där ocg garvade åt massa olika saker,
var på riktigt sjukt humör allihopa!
När vi väl kommer till kassan har mamma INTE märkt såsen!
Så frågar hon mig, är det här din Malin?
Nej sa jag och skrattade för mig själv.
Han i kassan frågade om vi var säkra
på att alla andra saker va våra?!
Jag höll på att skratta ihjäl mig.
Sen hade jag köpt en kasse kattsand (10kg)
Den stog på marken och mamma skulle lufta
den för hon trodde den inte vägde någonting.
Hon tog tag i handtaget och gav ifrån sig ett konstigt ljud..
Hahahahah vi skrattade som satan igen.
När vi kommer ut till bilen FÖRSÖKER jag, mitt i allt
skratt, berätta att det var vi som hade lagt ner den där
såsen på skämt i hennes vagn..
Och massa mer...
Låter kanske inte så kul så här men shit va kul VI hade.
Hahaha
Vart en lång historia.
Ha en bra kväll!!
Malin

0 kommentarer: