BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 5 september 2009

Godmorgon alla glada

Då var det redan lördag=)
Idag kommer min Jennie, till mig.
Vi ska ner och bowla lite i bålsta sen
blir det väl Rickards!


Kom på en rolig sak som hände igår på jobbet!!!

X- Du vet han i vänner som är tillsammans med
brunhåriga tjejen....CHARLIE.

Jag- Du menar CHANDLER??!!

X- Hahaha ja precis, och han är ju nu
tillsammans med hon som gapar så mycket..Jenine!

Jag- Du menar Janice???!!

X- Hahahahaha ja jag menar det, vad är det med mig?
Måste ha tänkt på LET`S DANCE; NEJ jag menar
SO YOU THINK YOU CAN DANCE!!

Jag och X as garvade sen!!!! hahahahaha

Snacka om att blanda ihop folk!

4 kommentarer:

Linda sa...

Vem är den här X som är med på våra bloggar mohahaha

Linda sa...

http://www.easycounter.com/se/ är adressen där man kan få en räknare på bloggen... Kan du inte ta bort ORDVERIFIERINGEN här på kommentarer FETT DRYGT =)

Malin sa...

hahah vem kan det vara???
jo det kan jag göra=)

Jojjo sa...

Ja, vem är de? BLir så nyfiken. Men antar att denna X inte vill bli avslöjad. Men förstår att hon inte vill bli avslöjad måste jag säga =) hahahaha!