BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 25 september 2009

Ingen film

Nej det vart ingen film inatt!
Blev aldrig bra, hittade ingen med bra kvalitet.
Men men...shit happends, vart att sova istället och
det är ju alltid lika skönt!Ikväll blir det en lugn kväll
med massa godis och läsk och förhoppningsvis film.
Börjar känna mig mycket bättre så orkar jag ska
jag med mamma till Stinsen i morgon och shoppa lite.
behöver nya stövlar! har glöm berätta en sak! hahaha


Förra helgen när vi var på kryssning, när vi kom hem till
Norrstälje så var vi jätte hungriga, hade tagid drivern på
donken, så när jag ska ta av mig mina stövlar får jag bara av
mig ena, den andra dragkjedjan har fastnat, fy fan va arg jag vart
plus att jag tog lite av Sandra och Johnnys tålamod också tror jag =)
Så jag fick äta med stöveln på, tänkte att man skulle få lite energi
av maten men icke, det bara gick inte, så jag fick klippa sönder tyget vid
dragkjedjan =( kändes inte kul, men jag hoppas det går att laga
var ju ändå mina favorit stövlar!
Men nu efteråt kan man ju skratta åt det! hhahahah

0 kommentarer: