BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 10 oktober 2009

Har tråkig.............

FAVORIT...
Färg: Svart
Plats: Kroatien/Tunisien
Film: Kan inte komma på någon nu.
Djur: Katt och hund
Affär: Shit va svår
Serie: One tree hill, Desperate housewives m.fl =)
Skor: Mina nya Uggs =)

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Självklart
Gnälla: Nja, nej, ibland =)
Skrika: Ja om jag blir rädd ;)
Sova: Ja varje natt, oftast ca 7 timmar
Drömma mardrömmar: Ja, ibland
Klä dig i svart: Ja gillar svart, men oftast inte helt svart!
Hata folk: Hata och hata, stör mig på vissa
Lita på folk: Litar på mina vänner

NÄR...
Åt du senast: Mackor för ca 3 timmar sen

Läste du en bok senast: läste ut en bok för ca 1 vecka sen
Var du på konsert senast: Snart ett år sen, Gavin DeGraw
Köpte du något senast: Igår handlade jag mat=)
Svor du senast: För några timmar sen.
Sjöng du senast. Igår till idol =)
Klagade du senast: Iförrgår på jobbet.

VEM...
Saknar du: Pappa, riktigt mycket.
Gjorde dig riktigt glad senast: Sandra!!!
Fick du sms från senast: Sandra

HAR DU...
För många vänner: Nej.
Tvångstankar: Ja.
Någon annan psykisk sjukdom: Inte dokumenterad =).
Färgat håret: Ja det gör jag ganska ofta =).
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: 3 st.
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag säkert kommer bara inte på något =)
Bra självförtroende: Nej.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nej.
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja.

HUR...
Går du: Snabbt.
Svarar du i telefonen: Hemtelefonen-hej det är Malin mobilen-hallå.
Fördriver du tiden: Sitter vi datan(dålig vana).
Mycket pengar har du: Så jag klarar mig.
Tjänar du pengar: Genom att jobba.
Bäddar du sängen:ör det Inte så ofta =).
Ofta diskar du: Inte så ofta, har diskmaskin =).
Ofta städar du: Olika....
Går det på jobbet: Duger i krig.
Många stör du dig på: Många på jobbet tyvärr.
Ofta träffar du din familj: Mamma och syskonen ofta, pappa inte lika ofta pga att han inte bor här.

ÄR DU...
Förstående: Ja det tror jag =)
Öppensinnad: Ja.
Osäker: Nja....
Hungrig: Alltid.
Smart: Lagom =)
Barnslig: Japp.
Liten: Nja...
Lätt: Ganska normal.
Rolig: Jo,de hoppas jag =).
Pratglad: Beror på....
Hälsosam: Inte direkt.
Blyg: Ibland.
Lätt uttråkad: Sådär..
Arg: Oftast på jobbet.
Ledsen: Händer också.
Glad: För det mesta.
Pålitlig: Ja det tycker jag.
Laglig: Ganska.

VÄLJ
Katt eller hund: Både och.
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: SVÅR fråga
Vatten eller land: Land och vatten
Telefon eller internet: Telefon.
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva
Tjejer eller killar: Killar

0 kommentarer: