BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 16 oktober 2009

Jobbigt

Förskte sätta ihop mitt nattduksbod som jag köpte för
typ 1 månad sen... gick skit bra tll jag kom till att jag ska
spika, för jag äger inte ens en hammare, så jävl illa.
Dax att köpa en tror jag.
Sen skulle jag koppla ur min gamla DVD och sätta i den nya
som jag köpte av min chef, för min gamla sluta funka,
halvvägs klar , tror ni inte att min gamla fukar!!!
Fyyy fan bara att koppla tillbaka skiten.

Oj oj oj, ska bli skönt med en lugnt kväll till Idol.
För i morgon jävlar, tror inte jag sagt det men det
blir sminkparty här hemma hos mig med en massa vin
och små gott. =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, snacka om typsikt :)
Ja jag hoppas att ni får super trevligt i morgon! ;)(utan mig) :(
pusslipuss/Zandraaa

Linda sa...

jaja men morsan ska väl köpa en dvd?!? kram

malin sa...

till sandra:
Kommer sakna dig här=)
Ha en bra helg gumms så kan vi höras på söndag. pusss

till linda:
Ja hon ska ju det som tur är
hahahahha