BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 7 oktober 2009

Onsdag....

Idag har det inte hänt mycket!!
Jobbade som vanligt mellan 07.00-16.15.
Sen var jag iväg till gymet med mamma min!
Riktigt skönt efter att man tränat!
Sen har/blir det bara en lugn tv kväll.
Måste komma i säng tidigt, för i morgon blir
det en låååååååång dag.
Ska nämligen jobba över, till säkert tidigast 23.00
men förhoppningsvis jobbar jag till max 10.00 på fredag
eller inte alls, får se hur länge man pallar på torsdag.
Måste ju någon gång slå rekordet på 21 timmar i sträck (07.00-04.00)
Hahahah sjuk dag det var. Vid 00.00 fick jag och Jojjo någon överenergi
från någonstans så vi "hoppade" till en HEL låt samtidigt som vi jobbade.
Jag vet inte e lite knäppa men jag bjuder på det=)
Så i morgon lär jag ju inte blogga =) så vi hörs på fredag igen.

0 kommentarer: