BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 20 december 2009

fest igår?

Jag skrev ju om min beslutsångest igår..
Kom i allfall fram till ett beslut!

Mamma och lillasyster var här och åt igår, pommes,lövbiff
och bea, mmm va gott det var!
Drack lite vin till maten och så.

Så sen vart det att dra hem till Robban, jag och några grabbar
satt där och drack lite innan vi drog på fest hos en kille, var där
typ 1 timme, sen drog vi till Rickards, trodde det skulle vara helt dött
eftersom det är helgen före löning och innan jul och allt men det var
hyfsat mycket folk faktiskt! Så vi hade skit kul, sen vart det efterfest
hos han vi var hos innan Rickards, spelade guitar hero ,gick SKIT dåligt,
hade lite för mycket alkohol i kroppen tror jag :D hahahah
Ja men en lyckad kväll i allfall!
Jag mår bra idag som vanligt :P

Ska snart till Stinsen med syster min och inhandla lite små saker=)

PUSS O KRAM

0 kommentarer: