BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 12 februari 2010

jahapp...

Ja då var det fredag, skönt men ändå inte, ska jobba i morgon.
Får göra en ganska nice sak och bra betalt så man kanske
inte ska klaga...

Skulle behöva skriva av mig om massa skit, har så sjukt mycket
inom mig just nu. Men känner att jag ändå inte vill skriva om
vissa saker här, och ibland känns det bara så jävla meningslöst
att skriva på ett papper hemma, även om det behövs ibland.

Allt känns så trist, ni som känner mig vet att jag har mina depp perioder.
Tråkigt bara att vissa inte förstår en! Det gör mig ännu mer irriterad.

Vart bjuden upp till syster ikväll, men eftersom jag inte mår så
bra så orkar jag inte, fick tillbaka ett mess att hon tyckte det var
tråkigt, och det vart jag jätteglad över att läsa, jag och syster får så
mycket bättre kontakt när vi inte jobbar ihop och det känns sjukt bra!

Ja då har bitterfittan fått skriva av sig lite iallfall=)
Ha en ttrevlig kväll allihopa=)

0 kommentarer: