BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 4 februari 2010

Städat...

Ja då har man städat då=) självklart har lillasyster hjälpt mig=)
tack syster=)
För i morgon kommer ju min fjanzä Snippa Kii hihi
Längtar, ska ha så kul som jag alltid har med henne.
OCH....
Köpte ett nattduksbord för AS länge sen, har stått halvt ihop
monterat i min hall, efter många fel tänkte jag kasta det...
MEN, fick ju en sådan jäkla bra verktygslåda av syster och Kenneth
i julklapp så jag fixade nattduksbordet idag och satte upp två tavlor..
Såå jäkla skönt. Därför blir det ett stort tack till Kenneth som lade ner
så mycket tid på verktygslådan åt mig=) och tack till Linda såklart=)

2 kommentarer:

Linda sa...

fan va duktig du e!! Ja de va mest Kenneths förtjänst =)

Anonym sa...

Det var så lite så,hehe som du kanske redan vet så tycker jag det ju bara e kul att städa =) Hälsa Sandra<3

/Elin