BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 25 mars 2010

Historian..

Glömde ju skriva själva historian om färgningen igår=)

Jo jag och Jojjo tog en promenad till centrum där jag handlade
hårfärg (mahognybrun) eller hur det nu stavas=)
Så tog vi thaimat på vägen hem..
Sen gick jag hem och skulle färga, reagerade på att hårfärgen
luktade ovanligt gott, sen efter en lite stund så tänkte jag, fan
det händer ju inte ett skit med håret, ja men vad har malin gjort
då?? Hon har blandat ner efterbehandlingen istället för färgen, bra där!!
Så ringde Jojjo om hjälp kunder ju inte gå ut med en gegga i håret.

Hon ringde runt till massa olika personer/frisörer och frågade om man ändå
kunde hälla i färgen , hon fick ett svar på att det nog inte skulle vara någon
fara, så jag provade.

Ja det funkade som vanligt men då istället vart jag orange i håret!! eller ja iallfall
uppepå huvudet, så 20.50 (dem stänger 21.00) springer jag med mössa på mig och
köper en ny hårfärg (chokladbrun) , springer hem och färgar håret på nytt, då jag fick
resultatet ni ser nedanför, har fått mycket bra kommentarer om håret men
själv har jag inte bestämt mig än om jag gillart eller inte =)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha bra där syrran ;D
Men det blev väldigt bra! =)

/Lillesyrran