BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 6 mars 2010

Packning...

Hallå hallå..
idag gick jag upp halv 9, åkte till Barkarby och Stinsen med
Jojjo, skulle handla lite inför sälen, hittade ett par skidbyxor (till slut)
Känns lite stora men dem funkar =)
Vantar där emot går inte att hitta, så jävla urplockat!!
Men men det ordnar sig=)...
Nu håller jag på att packa vilket jag försöker dra ut på just för att
jag vill ha med mig hela garderoben , fast det går ju inte=(

Shoppade lite annat också men har inga batterier på kameran nu så det
hinner nog inte med att lägga upp bilder=(

Ikväll kommer Denise, min halvsyster, hon ska med till Sälen.
Kanske går över en sväng till Robban och tar en öl och inviger semestern =)
HIhnihihi

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer sakna dig syster <3

/Lillasyster