BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 13 april 2010

Fula raggningsknep....

Skrattar bara jag tänker på det!
Ska bjuda lite på mig själv nu.
Jag och Jojjo tod nämligen på jobbet idag och snackade
raggnings"repliker" vi har kört. Har dock inte kört så
många men shit ...när man tänker efter.

1: En kille som kom ibland till vårat jobb och jobbade förut.
Skrev en lapp med mitt nr och undertecknar Aspa tjej.Och
la i hans ficka på jackan han hade lagt ifrån sig.

2: Gjorde samma sak till en kille som gick och handlade
på Ikea, la lappen i hans kundvagn.

3: -Är du allergisk mot katter? hahah jag har nämligen katter hemma!


Fan va vi skrattade åt dessa saker, ni får gärna fundera på hur
alla raggningknep funkade så bloggar jag om svaren lite senare..
Hahahahaa sjuk man är.

1 kommentarer:

Linda sa...

1 & 2 vet jag svaret på men inte 3an.. spänannde =) hahaha