BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 16 april 2010

Yogit!!!


Jag och Jojjo är ju bra störda tillsammans...
Idag när vi skulle gå från jobbet så sa Jojjo att hon skulle
ta med sig sin yoghurt hem från jobbet, på något konstigt vis
kläcker jag ur mig - fan va yogit!!! hahahah fan va lågt, men det
har ju blivit vårat nya ord nu!! hahahaha

Nu har precis Jojjo gått hem vi käka lite Sibylla mat, riktigt gott!!=)
Tack för sällskapet :)

Ikväll blir det filmkväll hos J. Är ju halvt sjuk så MÅSTE ta det lugnt!!

Puss o gull!

2 kommentarer:

Jojjo sa...

Oj vilken gammal bild på mig. Sjukt att jag hade svart hår! hahaha! Jävligt YOGIT när jag insåg att jag ville vara blond! hahahahahahaha!!

tack själv för de roliga sällskapet. Somsagt så räddade du mig! hahahaha!!

puss på rumpan!;)

ps. ja fy fan, vi e bra störda måste jag säga. men de e ju också heelt underbart kul också... hahaha

malin sa...

hahahaha ja eller hur=)
ja klart det är sjukt kul att vi är så störda iblan, måste man ju få vara=)
*smack* ;)