BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 27 maj 2010

Sålt......





Ja jag har sålt mina guldklimpar =/
Lite blandade känslor gällande detta.....
Vart sjukt ledsen när dem åkt =(
men nu har det varit lite att jag inte fattat att dem
är borta tror jag, tänker att dem ligger och sover i hörnan där dem brukar
ligga =(
Kommer nog komma en dag då jag verkligen fattar det!!
Klart jag saknar dem!!!!!!!!!, men tror verkligen dem får det bra iallfall.
Ska ringa dem någon dag och kolla att allt går bra!

COSMO , CORONA!!

Usch, vart lite jobbigt att skriva om det här så nu lägger jag av!! =(

2 kommentarer:

Jennie sa...

Det kommer kännas bättre om ett tag... huvudsaken att dom har det bra.... skönt att det bliev gjort iaf så du slapp gå o grubbla över det!!! kraaam

malin sa...

tack gumman =)