BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 4 maj 2010

Träning..

Har ju fått hem min abtronic nu =) så sen i lördags har
jag kört den 10 min om dagen, hoppas det funkar=)
Har tagit en bild på mig i bikini, så om det ger resultat
kommer det en för och efterbild =)

Hihi spännande.

Till helgen kanske Sandra kommer!!!=)
Hoppas!!!
Båden hon och jag behöver komma på andra tankar.
Och med henne försvinner alla beskymmer!

Idag har jag kännt mig riktigt jävla irriterad och
på något sätt lurad =/ skum känsla men ej rolig!!

Funderar på att ta en promenad också, får se, ska inte lova=)

2 kommentarer:

Linda sa...

nej malin jag tycker vi byter liv ett tag så ska du få se att gräset är inte grönare på andra sidan xxx

Kenta

malin sa...

Låter bra det! men tror inte på det förän jag ser det :P