BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 17 juni 2010

Låtar.....

Sjukt kul när man tänker efter....
När man står och lyssnar på musik på jobbet
i sina hörlurar så kan man känna olika saker till
olika låter....låter kanske sjukt men ska förklara..
Plus att vissa låtar som man tycker är bra i mp3...
sen när man lyssnar på dem hemma på datan är dem inte
alls lika bra....skumt.... =)

Gabriella Cilmi - Sweet about me . Denna låt får mig att vilja sätta på mig
ett par riktigt höga klackar med en cool klänning och rött läppstift och bara
sjunga med =) hahah (när jag lyssnar på mp3)

David Guetta - memories. Får mig att bara vilja sätta mig i en bil och bara gasa
och dra låååååååångt härifrån!!!!

Manian - Welcome to the club . Riktigt fjortislåt men freaka
totalt på dansgolvet till denna.....och då menar jag FREAKA!! haha

Sjukt att man kan känna så himla olika...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Håller helt med! man får så grymt mycket olika känslor av musik. så roligt när man tex lyssnar på en lugn låt, en låt man grina till som mindre, då kommer tårarna fram... sen byts det till en riktigt gammal dänga, som ger massa minne och så blir man glad igen :)
Ha en underbar helg nu!
Pussa/ kii