BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 12 juni 2010

Wallmans..

Jag var ju på firmafest igår!!
Var på Wallmans för första gången! Va en riktigt rolig show..
Hade sjukt kul, och glad att vi valde det stället..

Sen så var vi ju på festhumör så vi var ett gäng som skulle
gå vidare...men slutade med att det bara var jag och Jojjo
som kom till Ambassadör...det var ett riktigt bra ställe tycker
jag, hade riktigt kul! Jag och Jojjo stod och dansade as mycket..
tills mina fötter sa upp sig..jag hade ont när jag dansade med sket i
det för jag ville inte att kvällen skulle förstöras för att jag har ont
i fötterna . hahahah men när vi sen skulle gå till donken för
att äta och vänta på skjussen hem så kände jag efter, och
jälar va ont jag hade, kunde knappt gå..

hahaha vill man va fin får man lida pin.... hahah

Tack för en grym kväll!!!

1 kommentarer:

Linda sa...

bilder tack =)