BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 27 april 2009

Underbar helg.





















I lördags fick jag ett ryck när jag vaknade, ringde min underbara vän Sandra och frgåade om jag fick komma. Det fick jag så vid 2 tiden satte jag mig i bilen och körde till Norrtälje.
Vid 5 tiden så gick vi till pizzerian och beställde med oss pizza som vi gick och satte oss i parken med (var ju så underbart väder)!!!
satt där och käkade och drack bärka!=)
Runt 9 tiden började det blir kallt så vi drog hem till Sandra och gjorde oss i ordnig för utekvällen på (www.mobergsbar.se) Hade en riktigt trevlig kväll!! Höll oss ganska bra i skinnet tills hemvägen hahaha då gick vi i skogen och så börjde balansen säga upp sig så jag och Sandra for ner i diket (sopor vi är)=) Jag fick en bula och Sandra gjorde illa armen. hhhahaha men men huvudsaken är väl att man har kul??=)
Ha det bäst P&K



0 kommentarer: