BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 25 april 2009

Vilken Fredag....


oj oj oj....
började med en helt vanlig dag på jobbet..
sen kvart i 2 (när vi slutar) då säger min arbetsledare
att alla måste jobba över för jobbet var inte klart.
Hade vi inte kunnat få veta det liiiiite tidigare?!
Så kvart över 4 kom jag ifrån jobbet "suck"
men men , sen pkte jag till Gujje (som jag bodde hos i väsby)
och hämtade mina sista saker, var ju då tvungen att gå in på affären
New Yorker och shoppa lite så det vart 2 tröjjor och ett linne=)
Sen vart det donken på vägen hem...haha
Sen en ledsen och skrattig filmkväll med Jojjo (http://joojjjjoo.blogg.se)
Kollade på filmen "Säg att du älskar mig) båda började gråta sen as garva åt oss själva.Sjuka vi e.
På tal om det så saknar jag min vän Sandra...måste bara träffa henne snart.
Oj lång inlägg för att vara mig=)
God natt.
P&K

0 kommentarer: